کد خبر 301224
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۶

منابع خبری از تصرف یکی از مناطق تحت کنترل داعش در دیر الزور به دست النصره و از سرگیری درگیری بین این دو گروه در حسکه، در شمال شرقی سوریه خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق، گروه جبهه النصره به عنوان شاخه رسمی القاعده در سوریه با همکاری گروه‌های وابسته به جبهه اسلامی امروز سه‌شنبه به دو روستای «السبیعی» و «اشیطح غربی» در ریف جنوبی حسکه واقع در شمال شرقی سوریه که تحت تصرف گروه تروریستی داعش است، حمله کردند.

این درحالی است که گزارش شده، روستای «کباجب» در ریف دیر الزور نیز شاهد درگیری‌های شدید بین این دو گروه تروریستی بود که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از عناصر مسلح دو طرف شد.

از سوی دیگر شهرک «صور» در ریف شرقی دیر الزور نیز امروز شاهد درگیری داعش و النصره بود. در این درگیری‌ها جبهه النصره، عناصر داعش را که روز گذشته موفق شده بودند، با بیرون راندن النصره کنترل این شهرک را در دست بگیرند، از آن بیرون کنند.

در جریان درگیری‌های شدید روی داده بین دو طرف در اطراف شهرک مذکور نیز تعدادی از تروریست‌های داعش النصره کشته شدند که در میان کشته‌ها افرادی مانند ا«سامة المزعل»، ملقب به «ابو خطاب» و «احمد صالح الشحاذه» ملقب به «ابو لیث» نیز شناسایی شدند که از فرماندهان نظامی النصره به شمار می‌آمدند.
منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس